سعودی عرب نے کینیا کو قرآن پاک کے 59,450 نسخے تحفے میں دیئے

< 1 min read

ریاض – سعودی عرب نے جمہوریہ کینیا کو مختلف سائز اور تراجم میں قرآن پاک کے کل 59,450 نسخے تحفے میں دیے ہیں، وزارت اسلامی امور نے اتوار کو اعلان کیا۔

وزارت نے ٹویٹ کیا کہ، “خادم الحرمین شریفین کی ہدایت پر عمل درآمد کرتے ہوئے، وزارت نے تحفہ کی چوتھی کھیپ بھیجنا شروع کر دی ہے جس کی رقم 32,700 مختلف سائز میں قرآن پاک کے نسخے ہیں، اور قرآن مجید کے تراجم کی اشاعتوں سے۔ کینیا جمہوریہ میں قرآن کی طباعت کے لیے کنگ فہد کمپلیکس، کل 59,450 کاپیاں لے کر آیا ہے۔

اپریل 2021 میں، مملکت نے خادم الحرمین شریفین کے تحفے کے پروگرام کے ایک حصے کے طور پر دنیا کے 29 ممالک کو مختلف سائز اور 21 زبانوں میں قرآن پاک کی 1.2 ملین کاپیاں بھیجنا شروع کیں۔

کنگ فہد کمپلیکس ایک سال میں تقریباً 10 ملین نسخے تیار کرتا ہے، اور اس نے 39 زبانوں میں قرآن کے 55 مختلف تراجم شائع کیے ہیں۔ کمپلیکس نے 1985 سے لے کر اب تک قرآن کی 128 ملین سے زیادہ کتابیں بنائی ہیں، جنہیں اسلام کے تمام فرقوں نے مکمل طور پر قبول کیا ہے۔

سعودی عرب کو مسلم دنیا میں قرآن اور احادیث نبوی کے پیغام اور اسلام کے اعتدال پسند اصولوں کے فروغ میں ناقابل یقین خدمات کی وجہ سے عزت کی جاتی ہے۔

ولی عہد کے طور پر محمد بن سلمان کی تقرری کے بعد، مملکت انتہا پسندی اور دہشت گردی کے خلاف اعتدال اور باہمی بقائے باہمی کو فروغ دے کر اسلام کی اقدار کے تحفظ کے لیے انتھک محنت کر رہی ہے۔